FAQ


Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op.

  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Op dit moment kan je het atelier alleen bezoeken tijdens een workshop of cursus of als je een product afhaalt op afspraak. Je kan, tijdens het bestelproces, jou voorkeur opgeven voor datum en tijd.


  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Wij hebben verschillende mogelijkheden om te verzenden. Wanneer jou bestelling in behandeling is, krijg je via het  opgegeven e-mailadres een track&trace code. Geen code gekregen? Neem dan contact met ons op. De uiterlijke leveringstermijn die wij hanteren is maximaal 30 dagen met uitsluiting van op maat gemaakte producten. Echter zullen wij ons best doen om het product zo snel mogelijk te leveren.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Als consument heb je het recht om de koopovereenkomst te ontbinden met uitsluiting van op maat gemaakte producten. Wanneer je afziet van je aankoop, moet je dit binnen 14 dagen na levering aan ons melden. Je ontvangt dan het retouradres en verdere instructies.




    De kosten om het product retour te zenden, zijn voor de consument. 

  • Geef je ook workshops, cursus, vrijgezellenfeesten of kinderfeestjes?

    Vanaf oktober 2022 is het mogelijk om workshops te volgen. 


    De workshops kunnen aangepast worden naar doelgroep. Laat dus vooral weten voor welke gelegenheid de workshop boekt. Dit kan tijdens het betaalproces in de opmerkingen.


    Op dit moment worden alle workshops gegeven door Margriet. Haar passie ligt echt bij het lesgeven aan (jong)volwassenen (vanaf +/-16 jaar). Op dit moment worden er daarom geen kinderfeestjes gehouden. In de toekomst is dit misschien wel mogelijk.


    Wij hebben ruimte voor maximaal 4 personen.

  • Zijn de tarieven voor volwassenen en kinderen hetzelfde?

    Ben je nog geen 21 jaar? Dan kan je korting krijgen. 


    Voor kinderen onder de 21 jaar hoeven wij geen btw in rekening te brengen. Dat scheelt dus ook weer mooi 21%. Mocht je van deze regeling gebruik willen maken, neem dan contact met ons op.

  • Kan ik ook een custom order plaatsen (op maat gemaakt product bestellen?)

    Het is (nog) niet mogelijk om een op maat gemaakt product te bestellen. Ook weet ik niet of ik dit in de toekomst kan aanbieden. Er gaat ongelofelijk veel tijd naar materiaalonderzoek. Al dat onderzoek doen voor één servies set is prijstechnisch gezien nu niet realistisch. 

  • Wat is keramiek?

    Scheikundig gezien is alles wat geen planten, mensen, dieren, metalen of gassen zijn, keramiek. HUH? wat? 


    Maar je bedoelt natuurlijk keramiek als verzamelnaam voor alle voorwerpen die van gebakken klei zijn gemaakt. 

Share by: